К основному контенту

АБСУРДИ МІНСЬКА. Частина 2. Хто більше виграв і що робити?



Підписавши Мінські угоди Україна виграла час на відновлення своєї обороноздатності. Це - факт. Але і Кремль отримав такий самий часовий ресурс, завдяки якому він «трактористам» і «шахтарям» подарував, через свій військ торг 600 танків, 1450 бойових машин, 170 самохідних артилерійських засобів, 280 реактивних систем залпового вогню на загальну суму у 2 мільярди доларів. Чисельність двох корпусів збройних формувань у ДНР і ЛНР, що утворені Кремлем, складає до 45 тисяч чоловік, у тому числі до 8,5 тисяч - це російські кадрові військові. Така армія рівна за своїми можливостями армії Португалії та більша за армії Чехії, Болгарії, Угорщини. То чи збирається Путін добровільно покинути Донбас, маючи там таку солідну воєнну потугу? Досягнути такої потуги Путіну допоміг Мінськ – 2, умови якого Кремль ні разу не виконав у повному обсязі й виконувати не збирається в подальшому.
Більше того, Путін – є особою вкрай нахабною та малокультурною. Для нього культура, в тому числі і міждержавних відносин, – це ширма за яку, коли треба то він зухвало ховається. Вкрай охамівши від переваг Росії в ході процесу Мінськ -2, Путін висуває суверенній Україні ще більш нахабні умови внесення змін до її Конституції, щоб узаконити ним сформовані терористичні угрупування в ДНР і ЛНР як «народну міліцію» і дати їм можливість для проведення фейкових виборів, як це він зробив у Криму. В результаті, Україні нав’язується частина її території, що реально захоплена терористами Кремля, яку Україна повинна утримувати, ще й виконувати її  (читай Кремля) принизливі політичні забаганки. Це – верх міжнародного цинізму на який здатен імперський Кремль.
Український народ з такими принизливими умовами ніколи не примириться. Не для того народ жертвував життям кращих своїх синів і доньок. З абсурдами Мінська треба закінчувати, як і закінчувати в небезпечну гру оманливих юридичних термінів, що можуть завести Україну у безвихідь.
Давно настав час війну назвати війною, агресора – агресором, сформувавши Ставку Верховного командування і оголосивши в Луганській і Донецькій областях воєнний стан, а у прикордонних з Росією і невизнаною ПМР областях – надзвичайний стан, попередньо внісши у чинне законодавство необхідні правові зміни та доповнення, які вимагає час. Доречно запровадити з РФ візовий режим, понизити рівень дипломатичних відносин, арештувати її майно, фінансові установи та активи на території України, як часткову матеріально-моральну компенсацію за анексований Крим, розвалений і пограбований Донбас. Терміново запустити у виробництво національні зразки високоточної зброї та засобів її наведення. Посилити кримінальну відповідальність за зраду державних інтересів. Опираючись на громадянське суспільство, викоренити російську агентуру, як диверсійну так і агентуру впливу. Заборонити на території України російські ЗМІ, не давши тим самим їм можливості вести на нашій території проти нас інформаційну війну. Це буде означати відновлення інформаційного суверенітету України у своєму просторі.
І найголовніше, замість Мінська необхідно вимагати скликання міжнародної безпекової конференції по Україні, в межах країн-підписантів Будапештського меморандуму, за обов’язковою участю США, Британії, РФ, України та запрошених Франції, Німеччини, Польщі і країн Балтії. Мінськ себе вичерпав, Росія не виконала його «джентльменські» умови й не збиралась цього робити. Треба вимагати введення миротворчої місії ООН і головне, нашого контролю над кордонами. Мінськ, як платформа для мирних перемовин, - не життєздатен.

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

НЕ ПОВТОРИТЬ ОШИБОК ИСТОРИИ

Счастье любой страны и ее народа зависит от того, насколько элита народа усвоила уроки истории. Если не наступать на небрежно брошенные историей грабли, то вполне можно обойтись и без синяков. Украина вышла на столетний рубеж своей новейшей, но трагической истории. Давно пора делать выводы и не допускать ошибок прошлого, ибо только практика есть критерий истины. Но, входя в череду украинских выборов 2019 года, создается впечатление, что далеко не все политики, а тем более политиканы, проявляют способность дружить с историей и учиться у нее. Молодые неопытные, и старые бывалые как то дружно, сломя голову, входят в раж предвыборной кампании, не думая о сказанном и не веря в то, что произносят сами. К примеру, ходовым стал тезис о том, что с Путиным нужно договариваться. Как тут не вспомнить умницу Черчилля, который говорил, что договариваться с Гитлером – это все одно, что договариваться с тигром, когда твоя голова у него в пасти. Ныне Путин идет по стопам Гитлера, а некоторые ев...

ТОТАЛЬНАЯ ЛОЖЬ И ЦИНИЗМ – КРЕМЛЕВСКИЙ СТИЛЬ ОБЩЕНИЯ

Ведущие политики мира, мировое аналитическое сообщество пришли к выводу, что главной причиной невозможности нормального и равного общения с Кремлем есть его неизлечимая тотальная ложь и цинизм. Этот клинический стиль кремлевского общения, как с внешним миром, так и со своим народом, всем явно надоел. Россияне же пока покорно вкушают кремлевскую ложь, но рано, или поздно потребуют конкретных положительных результатов их повседневного непростого бытия. Претендуя на роль руководителя «страны-цивилизации» Кремль мало что сделал для самой страны, а уж для цивилизации и тем более. Россия не отличается ни высоким уровнем культуры, ни качеством дорог, ни кардинальным решением хотя бы ряда бытовых проблем, которые цивилизованный мир давно уже решил. Никто в мире, особо, не рвется ехать в Россию отдыхать, ни тем более, переезжать на постоянное место жительства. А это и есть индикатор реальности «страны-цивилизации». В прошлые годы Кремль, взяв под свой контроль, более-менее крупные СМИ выс...

ОСОБЕННОСТИ «НОВОЙ» КРЕМЛЕВСКОЙ ИМПЕРИИ

Кремль втягивает Россию в новую противоречивую и опасную фазу ее имперского развития. Вооружившись мощным коммуникационно-пропагандистским аппаратом, подшаманив свою армию в гражданской войне в Чечне, Кремль принялся строить «новую» империю. Он громогласно заявил устами своих злых клоунов и всякого рода советников и аналитиков о, якобы, своем легитимном праве на бывшие республики СССР, а ныне независимые государства. Именно это и предполагает концепт «суверенной демократии» В. Суркова. Россия – огромная неухоженная страна, для наведения порядка в которой надо лет сто, не меньше. Нет, чтобы строить империю в своих нынешних признанных мировым сообществом границах, так подавай Кремлю суверенные территории соседей с их свободолюбивыми народами?! Все как в басне Крылова – ты виноват уж тем, что хочется мне кушать. Кремль пытается удержать бывшие союзные республики в орбите своих интересов путем культурной, информационной, энергетической и даже коррупционной экспансии. По отношению н...